وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید............
4 قاش ( هفتکل قشقایی بختیاری موسیقی )
وبلاگي براي دوستداران موسيقي اصيل و مقامي ، ايل قشقايي و بختياري ، ادبيات ، ورزش و طبيعت

 

با سلام اين شعر اونقدر زيباست كه دلم نيومد تو وبلاگم  ننويسمش بويژه اينكه ياد آور خاطرات زياديست براي همه ما مخصوصاً سريال " مدار صفر درجه "!!

شاعر : دكتر افشين يداللهي             آهنگساز : فردين خلعتبري

خواننده : عليرضا قرباني                     دريافت

 وقتي گريبان عدم با دست خلقت مي دريد            

 وقتي ابد چشم تو را پيش از ازل مي آفريد          

 وقتي زمين ناز تو را در آسمان ها مي كشيد       

 وقتي عطش طعم تو رابا اشك هايم مي چشيد       

 من عاشق چشمت شدم نه عقل بود و نه دلي       

 چيزي نمي دانم از اين ديوانگي و عاقلي           

 يك آن شد اين عاشق شدن دنيا همان يك لحظه بود

 آن دم كه چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود      

 وقتي كه من عاشق شدم شيطان به نامم سجده كرد

 آدم زميني تر شد و عالم به آدم سجده كرد          

 من بودم و چشمان تو نه آتشي  و نه گلي         

 چيزي نمي دانم از اين ديوانگي و عاقلي ....... 

                   تقديم به تمام عاشقان             



نظرات شما عزیزان:

حسین باقری
ساعت22:21---4 دی 1391
با عرض معذرت منظورم از ببین، ببینم بود

حسین باقری
ساعت17:29---4 دی 1391
سلام. برادر وبلاگ قشنگی داری. راستی این شعر رو منم گذاشتم توی وبلاگم)البته قبل از اینکه این رو ببینی(به وبلاگ منم سر بزن و هروقت زدی یه ندا بده.
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط بهمن طاهری |